Co naši studenti vytvořili?

Škola klade důraz na praktickou stránku studia. Žáci se učí vést své projekty už od prvních ročníků, aby byli schopnými profesionály v multimédiích a v marketingu, vždyť samostatnost je vedle zodpovědnosti a schopnosti komunikace v současnosti jedna z nejžádanějších vlastností na trhu práce.

Důležité jsou organizační schopnosti, na nich pracují v rámci workshopů s manažery z velkých i menších projektů.

Zahrajte si hru od našich žáků:

Trendy nezastavíme, pojďme je tedy užít správně.

Herní průmysl v České republice zaměstnává více než 1750 pracovních míst, z čehož největší podíl tvoří programátoři a grafici. Každoročně se přitom otevře 280-300 nových pracovních příležitostí. Přes 60 % společností uvádí, že jim zaměstnanci chybí. Počet absolventů v oboru tak nestačí trvalému růstu průmyslu.

Podle statistik společnosti Europe’s video games industry (Games in Society, 2021) je v evropské populaci více jak 50 % aktivních hráčů počítačových her ve věku 6-64 let, kteří stráví aspoň 9,5 hodiny týdně u videohry. Tomuto trendu napomohla také nedávná pandemie onemocnění SARS-COV-2, jež uzavřela společnosti v období počátku roku 2020 až do současnosti.

Kdo vás bude učit?

Režiséři, kameramani, scenáristé, brand manažeři, dabéři, marketéři a v neposlední řadě češtináři, matikáři a žurnalisté.

Co dělají
žáci během

praxe?